fredag 12. september 2008

Netthandel og auksjons-funn

Ja nå har jeg sendt ut bestillinger for mange tusen kroner i nettbutkker... Har funnet MASSE fint!! =) Gleder meg som en liten unge til pakkene kommer, da blir det julaften! Kommer til å legge ut bilder av tinga så fort de bare kommer.

Idag kommer min mor og lillebror og blir værende til imorgen! Det er hyggelig med selskap når jeg er alene her på gården, sambo er i stavanger å jobber!
Her er mitt senest auksjons-funn!! Forelsket meg øyeblikkelig for denne nydelige kaffekannen! Det følge også med en sukkerskål og en fløtemugge i samme stil og med likt monogram. Beklager de dårlige bildene!

Nydeligste kaffekannen jeg har sett :-)

Vel verdt de 600 kronene!

Dårlig bilde, men her er monogrammet! En nydelig G, noe som passet midt i blinken siden jeg heter Gina!! :-)

Ingen kommentarer: