tirsdag 28. oktober 2008

Årets første snø :-)


Idag falt den første snøen, og vinterfornemmelsen begynner å spire seg frem.. Jeg simpelten elsker jul!!


Tuppene på tunet

Tuppene er kommet, og de er virkelig like herlige som Anne fortalte! De har vert noen turer ute på tunet allerede, og ser ut til å virkelig stortrivst!! Pus er livredd dem, så det har beroliget meg endel, håper det fortsetter slik!

----------------------------------------------------------------------------------
Nå reiser kaninungene èn etter èn, og det er kun 1 hann igjen, den søteste av de alle!! Jeg beholder selv èn av ungene, klarer rett og slett ikke å sende henne fra meg :-)
----------------------------------------------------------------------------------

Vet ikke heeeelt om hun våger!

Emma blir også tammere for hver dag som går, hun har begynt å spise litt fra hånden, og idag fikk jeg tilogmed klø henne litt på nakken!

Titt tei :-)


Ingen kommentarer: