torsdag 14. oktober 2010

Pikachu-kake, juleforberedelser og shopping!

Pikachu-kaka ble suksess! Eirik satte i et gledes-hyl når vi kom inn dørene med kaka i selskapet hans! Tror den ble god også! :) 

Nå er hagen heeelt rydda for vinteren, huset er stadig under finpuss og jeg har begynt med juleforberedelser! Pakkelista er klar og jeg har begynt å planlegge aktiviteter og kakesorter! Gleder meg sååå til jul nå! 

Var på storhandel igår, og da fikk nora seg 2 hele skift klær, vinterlue, hansker, votter, klemmer og strikker og ny badedrakt! Vi er veldig glade i å bade, så jeg har lyst til at vi skal begynne å gå i svømmehallen oftere! Håkon fikk seg vinterluer x2, votter, vinterdress, to sett knallgode vinterklær -det ene i ull, ullgenser, bukser, bodyer, ku-pute til høystol og neglesaks. Jeg fant meg tre topper, en genser og masse masse øyredobber, armbånd og smykker! Herlig!! :) 

Planen videre nå i høst er å scrappe albumet til håkon, paris-albumet og alle baby-bøkene til håkon og nora! Videre vil jeg ha bilder opp på veggene, hyller litt rundtomkring i huset, og jeg vil få rydda ut av de 11 eskene med leker, bamser o.l. fra min barndom som jeg henta hos mamma og pappa. 

Håper jeg får til dette i høst, og at jeg kommer igang med innkjøp av julepresanger snart ! Er såå greit å kunne være på forskudd  for en gangs skyld ;) 

Ingen kommentarer: