onsdag 20. oktober 2010

To be - or not to be!

Idag sov håkon til klokka var halv 9!! Jeg var hos en nabo og preika igår til halv 2, så jeg satte pris på den unormaliteten ja! Så idag kunne vi ta det helt rolig på morgenen, jeg og nora åt frokost og såg på barnetv, og når vi kom i barnehagen så var det rett i lek og gøy, der hadde di venta på henne!! Håkon sovna på vei bort, for nora har blitt så flink til å vogge vogna, og han sover enda! 

Nå er det snakk om å reise en weekend til London med et vennepar! Jeg og harald har tenkt en stund på å reise bort en helg, bare vi to, og har tenkt på stockholm elle køben, og så foreslår de plutselig det samme, london er jo heelt supert det også! gleder meg som en liten unge.. Skal bli sååå herlig å komme seg bort litt!!! åsså på kjærestetur da.. :D bare spise god mat uten å lage den og uten å ta oppvasken, rote og ikke rydde, shoppe og gå på sightseeing... *drømmer* du hendelse det skal bli NYDELIG!! :D 

men nå høres det ut som om Håkon holder på å rive ned huset, spenner og herjer i stua og hyler i begeistring av bråket! Klesvask og oppvask venter også, og så skal jeg lage "stekt ris", chinamaad idag, så jeg må begynne snart ;P 

--------------------------------------------------------------------------------

Fikk middagsbesøk av Marianne, Espen og Odingull, tror maten smakte, og til dessert kom mamma og Eirik og hadde medbrakt iskake! Kan tro Nora likte seg, hun fikk et nydelig bilde av Odin til å henge på veggen, og Odin er alltid like kjekk å leke med. Når Eirik og "mommo" kom bàr det opp på rommet for å leke, så dem såg vi ikke mye til! Håkon var i ekstase når mormora koste og lekte med han, tror han er veldig veldig glad i mormora si, akkuratt som Nora! 

Nå har jeg nettopp komt hjem fra "rottetrening", LP med Honey mao. Og hun begynner å bli ganske gira i treninga, er rett å slett litt ivrig! hihi, noe som er ganske unormalt i primadonna-tilværelsen her! Hun begynner å bli ganske stødig på sitt`en, og vi har begynt på "legg deg"! Kooooslig :) Hun fikk seg også en ørliten filleristing av Yallaballa, for Honey kjefta og gnålte på Tobby (som vanlig) og det var IKKE greit for Yalla! hehe, heldigvis er Honey sleip i skinnet og fikk ikke en skramme.. Sett bort i fra dype sår i sjelen! 

Nå skal jeg lage kvelds til gubben, og hoppe til køys... Tannlegetime imorgen :S Grøss å gru... 

Ingen kommentarer: